Najaarslezingen

9-9-2021

De eerste lezingen staan opnieuw in de planning van september 2021

Op donderdag 9 september organiseren de Vrienden, in samenwerking met Museum Vlaardingen, een lezing over Arij Pleijsier.

Deze lezing wordt gegeven door Frank de Hoog (conservator Museum Vlaardingen) en Claudia Steur (junior conservator Museum Vlaardingen.

Hierop volgend wordt op woensdag 15 september een lezing georganiseerd door Museum Vlaardingen in samenwerking met de Vrienden. Deze lezing gaat over de 19e eeuw en wordt gegeven door Willy Atema.

Als Vriend ontvangt u vooraf nog een bevestiging dat deze lezingen zullen doorgaan. Ook op dit Vriendendeel van de website: www.museumvlaardingen.nl/Vrienden staat de meest recente informatie over deze lezingen.

Voor beide lezingen geldt een inloop vanaf 19.30 en een tijd van aanvang 20.00 uur.

LET OP  VOORAF AANMELDEN IS VERPLICHT zonder aanmelding helaas geen toegang

Het maximum aantal aanwezigen is (momenteel) 30 personen.