Gezocht: versterking redactie Spil

24-11-2021

Wie wil de redactie van de Spil ondersteunen?

Titel vacature:

De Vrienden van Museum Vlaardingen zoeken ondersteuning voor de redactie van De Spil.

Omschrijving vacature:

De Vereniging Vrienden van Museum Vlaardingen brengt driemaal per jaar het magazine De Spil uit.

Om De Spil steeds weer te vullen met interessante informatie, artikelen en wetenswaardigheden over (oud) Vlaardingen gaat voor iedere editie een redactie aan de slag.

Het huidige redactieteam vraagt om versterking! Daarom de vraag: Wie wil de redactie van de Spil hierbij helpen?

Wij vragen:

Vindt u het leuk om stukken te schrijven of te redigeren of om onderzoek te doen dat leidt tot een artikel in De Spil of om te helpen bij het samenstellen van het magazine dan zijn we op zoek naar u!

Wij bieden:

Een leuk redactieteam om samen drie maal per jaar De Spil op te stellen.

Samen met de overige leden van de redactie, bestaande uit een hoofdredacteur vanuit de Vrienden en mederedacteuren vanuit Stichting Zeillogger Balder en Museum Vlaardingen stellen we De Spil samen, waarna we deze, via een distributiecentrum, naar alle ​Vrienden laten sturen.