Rijnmondiaal: rondleiding Willy Atema (2/3)

22-9-2024
Rijnmondiaal: rondleiding Willy Atema (2/3)

Samen kunst kijken en... meer zien

Zondag 22 september om 14:30 uur

Gastkunstenaars Peter Koole, Rosa Boomsma

Willy Atema, Vlaardingse kunsthistoricus, kijkt ernaar uit u te kunnen begroeten tijdens een van haar rondleidingen over de tentoonstelling 'Rijnmondiaal #2'. De tentoonstelling geeft een speels overzicht van de diversiteit aan Rijnmond-kunstenaars, maar tevens een rijke blik op de hedendaagse actuele kunst. Alle disciplines zijn vertegenwoordigd: sculpturen, installaties, schilderijen, fotografie, film en de makers met uiteenlopende achtergronden vertellen een meerstemmig verhaal. Zij geeft u graag informatieve handvatten om op een spontane, vindingrijke en fantasievolle manier naar het werk van deze 18 beeldbepalende kunstenaars uit de regio Rijnmond te kijken en dit hedendaagse en eigenzinnige werk op waarde te schatten.

Deelname aan de rondleiding kan zonder aanmelding en is gratis. De entree voor het museum moet wel betaald worden: gratis toegang met Museumkaart, Rotterdampas en voor Vrienden van Museum Vlaardingen, anders €8,50 voor een volwassene, €2,50 van 5 t/m 17 jaar. Fijn als u een kwartiertje voor aanvang aanwezig bent.

entreescherm